Pareigų aprašymas

Darbuotojas atlieka šias funkcijas:

  • tvarko politinių partijų, visuomeninių organizacijų, kitų nevalstybinių organizacijų bei asmenų veikloje susidariusius dokumentus, perduotus saugoti nuolat;
  • priima valstybės institucijų, įstaigų ir įmonių dokumentus nuolat saugoti, racionaliai išdėsto fondus archyvo saugykloje;
  • atlieka priimtų dokumentų kiekio ir būklės patikrinimus, rengia patikrinimo pažymas;
  • rengia visų lygių aprašus Elektroninio archyvo informacinėje sistemoje;
  • prisideda prie edukacinių renginių, parodų ir straipsnių bei projektų rengimo;
  • pavaduoja archyvo skaityklos darbuotoją ir aptarnauja skaitytojus;
  • skaitmenina archyve saugomus dokumentus;
  • vykdo kitus vienkartinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant įgyvendinti archyvo metų planuose nustatytas priemones.

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį humanitarinių ar socialinių mokslų srities išsilavinimą, profesinių žinių dokumentų valdymo srityje;
  • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą bei darbo santykius, informacijos apsaugą ir teikimą;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą;
  • gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, daryti išvadas;
  • sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.