Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- tvarko politinių partijų, visuomeninių organizacijų, kitų nevalstybinių organizacijų bei asmenų veikloje susidariusius dokumentus, perduotus saugoti nuolat;
- priima valstybės institucijų, įstaigų ir įmonių dokumentus nuolat saugoti, racionaliai išdėsto fondus archyvo saugykloje;
- atlieka priimtų dokumentų kiekio ir būklės patikrinimus, rengia patikrinimo pažymas;
- rengia visų lygių aprašus Elektroninio archyvo informacinėje sistemoje;
- prisideda prie edukacinių renginių, parodų ir straipsnių bei projektų rengimo;
- pavaduoja archyvo skaityklos darbuotoją ir aptarnauja skaitytojus;
- skaitmenina archyve saugomus dokumentus;
- vykdo kitus vienkartinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant įgyvendinti archyvo metų planuose nustatytas priemones.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti aukštąjį humanitarinių ar socialinių mokslų srities išsilavinimą, profesinių žinių dokumentų valdymo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą bei darbo santykius, informacijos apsaugą ir teikimą;
- išmanyti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą;
- gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, daryti išvadas;
- sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.